Keresd a Zászlót - Fehérvár

2010. szeptember 24.

Találkozó


Piac tér, Petőfi-szobor.

2010. szept 24. 18.00.

A játéknak várhatóan fél 10-10 körül lesz vége.

Köszönjük!

Köszönjük mindenkinek a fergeteges CTF-et! Újabb rekord született: 550-en játszottunk, ami várakozáson felüli volt a legutóbb fehérvári 380-as létszámhoz képest.

A sárgák nyertek 1:0-ra.

A kékek sajnos egy óra után avatkoztak be.

A pénteki, fehérvári CTF hőse Farkas László önkormányzati képviselő volt, aki nemcsak jelenlétével tisztelt meg bennünket, hanem kitartásával is, hiszen a gyülekezőtől kezdve az eredményhirdetésig folyamatosan szapulta a játékosokat, illetve a szervezőket! Ezúton köszönjük az 1990 óta a városrész képviselőjeként dolgozó úrnak!

És persze köszönjük a kalapba dobott kb. 3000 Ft-ot.

A pálya


CTF Fehérvár 2010.09.24. nagyobb térképen való megjelenítése

Szabályok

1. A célod megtalálni és megszerezni az ellenfél zászlóját és visszavinni a saját területetekre. Menekülés közben átadhatod vagy átdobhatod a zászlót másnak.

2. Ha sikerült átvinned, hívd fel valamelyik bírót. A csapatotok kap egy pontot, az ellenfél pedig új helyen állítja fel a zászlóját.A játék nem áll le.

3. Az ellenfél területén érintéssel megfoghatnak. Ekkor a legrövidebb úton vissza kell sétálnod a saját területedre, és onnan folytathatod. Ha közben ellenféllel találkozol, a kezed feltartásával jelezd,hogy éppen nem játszol.

4. Használhatsz biciklit, gördeszkát, rollert, görkorit, tömegközlekedést vagy stoppolhatsz is (te magad nem vezethetsz). A játék területén bárhova bemehetsz: házba, udvarba, kocsmába, színházba, templomba, akárhová. De ha nálad van az ellenfél zászlója, csak gyalog mehetsz, és nem mehetsz be sehová.

5. A zászlót egy utcasarkon kell felállítani, ahol legalább három irányból megközelíthető. A pálya határára nem lehet tenni. Köré egy három méter sugarú kört rajzolunk, ebbe nem léphet be védő, a támadóknak ház, amíg a zászló is benn van. Ha a támadók kivitték, vagy kidobták onnan, a védők beléphetnek.

6. A zászlót csak hárman védhetik. A legközelebbi védők a következő utcasarkon lehetnek. Ha bármi okból közelebb jönnek (váltás,megbeszélés stb.), nem foghatnak meg támadót, és ha épp támadás jön, felemelt kézzel kell jelezniük, hogy ők nem játszanak.

7. Ha sikerült visszaszereznetek az elrabolt zászlótokat,mielőtt kivitték volna a területetekről, ugyanott kell felállítanotok, ahol volt.

8. A játék ideje alatt nem hagyhatod el a területet, hogy ne kerülj jogtalanul az ellenfél hátába. A KRESZ szabályai tartsd be.

9. A játék külön jel nélkül kezdődik el a meg beszélt időpontban, és a külön jel nélkül ér véget a megbeszélt időpontban.

10. A játékban való részvétellel elfogadod ezeket a szabályokat. A játékban a saját felelősségedre veszel részt, nem vállalunk felelősséget semmilyen sérülésért, amit esetleg közben összeszedsz.