Keresd a zászlót Fehérvár - Második felvonás
Köszönjük mindenkinek
Köszönjük a játékot mindenkinek, aki ott volt!
A pirosak elsöprő, 3-0-s győzelmet arattak.
Felhívás
A Keresd a zászlót két hónappal az előz?akció után visszatér a fehérvári
utcákra!
Ugyanazon a területen játszunk mint áprilisban, de térfelet cserél a két
csapat.
Találkozunk
június 28-án, szombaton hatkor a vasútállomásnál, hogy birtokba vegyük a
fehérvári utcákat.
Jöhetsz biciklivel, görkorival, gördeszkával vagy rollerral is.
Nem árt, ha hozol magaddal olyan mobilt, amirí?l tudsz hívni, szükséged lehet rá
az akciókhoz.
Kezdés: 18:00, vasútállomás
Vége: 21:30 körül
Térkép

Szabályok
A csapatok
A csapatokat véletlenszer?en állítjuk össze, de a barátok kéréseit
figyelembe vesszük. A játékosok színes karszalagokat fognak viselni.
A terület
A piros csapat a Budai út-Gyümölcs utca-Béke tér(közepén járda)-Prohászka út által körülhatárolt területet védi, míg a sárga csapaté a Budai út-Lövölde utca-Béke tér(közepén járda)-Gyümölcs utca által határolt területet.
A zászló elhelyezése
A zászlót egy utcasarokra KELL helyezni, ahol legalább három irányból
megközelíthető. A zászló köré egy három méter sugarú kört kell húzni
krétával. Ebbe a körbe nem léphetnek be a zászló védői. A körön
egyszerre legfeljebb három véd?állhat. A több véd?a következő
utcasaroknál nem jöhet közelebb.
A játék menete
Miután kialakítottuk a
csapatokat és mindenki tisztában van a szabályokkal, kettéoszlunk, és
mindenki beveti magát a saját területére, ahol elhelyezzük a
zászlóinkat és kialakítjuk a stratégiánkat. A megbeszélt időpontban külön értesítés nélkül elkezdődik a játék, ami
egy szintén előre megbeszélt időpontig fog tartani. A játék ideje két
óra lesz.
Ha megszerezték a zászlótokat, de sikerül elkapni a hordozóját még
mielőtt a saját területére érne vele, akkor a zászlót vissza kell
vinnetek arra a helyre, ahol eredetileg volt. Ha sikerült átvinni az ellenség zászlóját az oldalatokra, hívd az egyik
játékvezetőt. A játék nem áll le; a csapatod kap egy pontot. Ezután az
ellenfél csapatkapitánya átveszi a zászlót és felállítja egy új helyen.
Az győz, aki a megadott id?alatt több pontot gy?jt össze.
Közlekedés
Ha nem az ellenség zászlóját viszed, használhatsz biciklit, gördeszkát,
rollert, görkorit vagy tömegközlekedéstt. Az ellenség zászlóját viszont csak gyalog
viheted.
Kommunikáció
A terület elég nagy ahhoz, hogy az olyan klasszikus kommunikációs
formákkal, mint az ordibálás, ne lehessen mindent megszervezni. Ezért a
csapatok többek közt mobiltelefon tartják egymással a kapcsolatot.
Mindenkinek meglesz a játékvezetők száma is, hogy jelezni tudja a
pontszerzést vagy a szabálytalanságokat.
Részvétel
A játék természetesen ingyenes, és bárki részt vehet, aki képes mozogni (futni).
Nem kell előre regisztrálni, csak gyere oda a találkozóhelyre fél nyolcra. Nem árt, ha van nálad feltöltött mobil.
Egyéb dörgedelmek
A járdákon, tereken rohangálni, sikoltozni teljesen legális. Ha a játék
hevében megszeged KRESZ-t, az természetesen a te felelősséged.
Nem vállalunk felelősséget semmilyen sérülésért, amit esetleg közben
összeszedsz - a péntek esti Belvárosba mindenkinek a saját
felelősségére kell bemerészkednie.