Keresd a zászlót Fehérvár - Második felvonás

2008. június 28.

Köszönjük mindenkinek

Köszönjük a játékot mindenkinek, aki ott volt!

A pirosak elsöprő, 3-0-s győzelmet arattak.

Valamivel több mint hatvanan voltunk, és az előz?fehérvári játékkal szemben most semmi gond nem volt a kékekkel. 

Ha fényképeztél, küldj képeket!

 

Felhívás

A Keresd a zászlót két hónappal az előz?akció után visszatér a fehérvári utcákra!

Ugyanazon a területen játszunk mint áprilisban, de térfelet cserél a két csapat. 

Találkozunk június 28-án, szombaton hatkor a vasútállomásnál, hogy birtokba vegyük a fehérvári utcákat.

Ha helyi vagy, azért, ha idegen terepre hatolsz be, azért... 

Jöhetsz biciklivel, görkorival, gördeszkával vagy rollerral is. Nem árt, ha hozol magaddal olyan mobilt, amirí?l tudsz hívni, szükséged lehet rá az akciókhoz. 

Kezdés: 18:00, vasútállomás
Vége: 21:30 körül

Térkép


Szabályok

A csapatok
A csapatokat véletlenszer?en állítjuk össze, de a barátok kéréseit figyelembe vesszük. A játékosok színes karszalagokat fognak viselni.

A terület
A piros csapat a Budai út-Gyümölcs utca-Béke tér(közepén járda)-Prohászka út által körülhatárolt területet védi, míg a sárga csapaté a Budai út-Lövölde utca-Béke tér(közepén járda)-Gyümölcs utca által határolt területet.

A zászló elhelyezése
A zászlót egy utcasarokra KELL helyezni, ahol legalább három irányból megközelíthető. A zászló köré egy három méter sugarú kört kell húzni krétával. Ebbe a körbe nem léphetnek be a zászló védői. A körön egyszerre legfeljebb három véd?állhat. A több véd?a következő utcasaroknál nem jöhet közelebb.

A játék menete
Miután kialakítottuk a csapatokat és mindenki tisztában van a szabályokkal, kettéoszlunk, és mindenki beveti magát a saját területére, ahol elhelyezzük a zászlóinkat és kialakítjuk a stratégiánkat. A megbeszélt időpontban külön értesítés nélkül elkezdődik a játék, ami egy szintén előre megbeszélt időpontig fog tartani. A játék ideje két óra lesz.
Ha megszerezték a zászlótokat, de sikerül elkapni a hordozóját még mielőtt a saját területére érne vele, akkor a zászlót vissza kell vinnetek arra a helyre, ahol eredetileg volt. Ha sikerült átvinni az ellenség zászlóját az oldalatokra, hívd az egyik játékvezetőt. A játék nem áll le; a csapatod kap egy pontot. Ezután az ellenfél csapatkapitánya átveszi a zászlót és felállítja egy új helyen. Az győz, aki a megadott id?alatt több pontot gy?jt össze.

Közlekedés
Ha nem az ellenség zászlóját viszed, használhatsz biciklit, gördeszkát, rollert, görkorit vagy tömegközlekedéstt. Az ellenség zászlóját viszont csak gyalog viheted.

Kommunikáció
A terület elég nagy ahhoz, hogy az olyan klasszikus kommunikációs formákkal, mint az ordibálás, ne lehessen mindent megszervezni. Ezért a csapatok többek közt mobiltelefon tartják egymással a kapcsolatot. Mindenkinek meglesz a játékvezetők száma is, hogy jelezni tudja a pontszerzést vagy a szabálytalanságokat.

Részvétel
A játék természetesen ingyenes, és bárki részt vehet, aki képes mozogni (futni).
Nem kell előre regisztrálni, csak gyere oda a találkozóhelyre fél nyolcra. Nem árt, ha van nálad feltöltött mobil.

Egyéb dörgedelmek
A járdákon, tereken rohangálni, sikoltozni teljesen legális. Ha a játék hevében megszeged KRESZ-t, az természetesen a te felelősséged.
Nem vállalunk felelősséget semmilyen sérülésért, amit esetleg közben összeszedsz - a péntek esti Belvárosba mindenkinek a saját felelősségére kell bemerészkednie.